عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 117
:: باردید دیروز : 189
:: بازدید هفته : 495
:: بازدید ماه : 488
:: بازدید سال : 14090
:: بازدید کلی : 50317

RSS

Powered By
loxblog.Com

نرم کننده مو
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 11:2 | بازدید : 273 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

موهای خشک یکی از مشکلاتی است که هر خانم و یا حتی آقایی با آن درگیر است. روش های ساده ای برای لطیف کردن موهای تان وجود دارد. با روش های از موهای خشک خلاصی یافته و از داشتن موهایی لطیف لذت ببرید

اگر از موهای خشک و آسیب دیده خسته شده اید، می توانید با درمان های خانگی این مشکل را برطرف کنید. خشکی مو می تواند علت های مختلف داشته باشد مانند آلودگی هوا، استفاده نادرست از شامپوهای حاوی مواد شیمیایی، استفاده نکردن از روغن طبیعی و ... .

با استفاده از برخی انواع ماسک نرم کننده مو ی خانگی علاوه بر رفع کدری موی، مشکلات دیگر مو مانند شوره، ریزش و موخوره نیز از بین می رود. از ماسک ها هفته ای یک بار استفاده شود
 
با محلول های خانگی از داشتن موهایی لطیف و زیبا لذت ببرید

برای موهای خشک خود نرم کننده بسازید

نرم کننده مو موز و تخم مرغ
یک عدد زرده تخم مرغ بدون سفیده را با یک موز له شده مخلوط کنید و به موها بمالید و پس از نیم ساعت بشویید.
 
ماءالشعیر طبی
این یکی از بهترین مواد طبیعی برای رفع هر نوع مشکل مو است. هفته ای یک بار موها را با ماءالشعیر طبی بشویید.
 
تخم مرغ و روغن زیتون
یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به سفیده تخم مرغ اضافه کنید و پوست سر و موها را با آن ماساژ دهید. پس از مدتی بشویید.

ماست و تخم مرغ
یک عددسفیده تخم مرغ را به یک پیمانه ماست تازه اضافه و مخلوط کنید و به موها بمالید تا لطیف شود.

سفیده تخم مرغ
برای لطیف و ابریشمی شدن مو، سفیده تخم مرغ را به ریشه مو بزنید و پس از خشک شدن با آب ولرم بشویید.
 
۷ روش درمانی آسان برای موهای خشک
به روش‌هایی آسان ولی کارآمد برای درمان موهای خشک احتیاج دارید؟ آیا می‌دانید تقریبا هر کاری که با موهایتان انجام می‌دهید می‌تواند باعث خشکی آن شود؟اگر موهایتان را رنگ کنید، صاف کنید، فر کنید یا سشوار بکشید، همه ی این کارها به موهایتان صدمه وارد می کنند. حتی گرمی هوا یا مواد شیمیایی ممکن است به موی شما صدمه وارد کنند.
 
حواستان به محیط اطرافتان باشد
عناصری هستند که به موهای شما آسیب می رسانند، مانند گرمی هوا یا مواد شیمیایی. به همین خاطر اولین راه، محافظت از موهایتان در برابر صدماتی است که ناشی از عناصر موجود در محیط اطرافتان است. چیزهایی که نمی‌توانید در آن‌ها تغییری ایجاد کنید، مانند آفتاب، باران، باد یا هوای آلوده.
وقتی از خانه خارج می شوید، کلاه بگزارید تا پوششی برای موهایتان در برابر نور خورشید و باد باشد و صدمات ناشی از عناصری مثل باران یا هوای آلوده و گرم را کاهش دهید. اگر می‌بینید که موهایتان با تغییر فصل خشک می‌شوند، خوب، به سادگی استفاده از نرم کننده را در آن فصل افزایش دهید.
 
موهایتان را چقدر می شویید؟
احتمالا آرایشگرتان هم بارها به شما گفته باشد که شست و شوی بیش از اندازه ی مو می‌تواند باعث خشکی آن شود. در‌ واقع یکی از راه‌های درمانی موهای خشک هم همین است، از شست و شوی بیش از اندازه ی موهایتان دوری کنید. آرایشگران نیز معتقدند که نیاز نیست روزانه موهای خود را بشویید.
این کار موهایتان را از چربی های طبیعی که برای سلامت و درخشندگی به آن‌ها نیاز دارد محروم می سازد. خودتان را وادار کنید تا بجای اینکه هر روز موهایتان را می شویید، یک روز در میان این کار را انجام دهید، خیلی زود عادتان تغییر خواهد کرد.
 
چه شامپویی استفاده می کنید؟
ممکن است مقصر موهای خشکتان شامپویی باشد که از آن استفاده می کنید. بسیاری از ترکیبات موجود در شامپوها چربی موها را گرفته و آنرا همان‌طور خشک رها می کنند. نیاز نیست هزینه کرده و به سالن های زیبایی بروید تا موهایتان را با شامپو های با کیفیت بشویند، کافیست تا شامپویی تهیه کنید که ph ای متعادل دارد و بدون سولفات است.
 
آبی که با آن دوش میگیرید مهم است
یکی از دلایل خشکی موهایتان می‌تواند آبی باشد که با آن دوش می‌گیرید. آب لوله کشی برای اینکه قابل آشامیدن شده و باکتری هایش کشته شوند، اغلب به شدت با مواد شیمیایی مختلف ترکیب می‌شوند. برای جلوگیری از صدمه ای که این مواد شیمیایی به موی شما وارد می‌کنند، پیشنهاد می‌کنم که سر دوشی معمولی حمام خود را با سر دوشی های مخصوصی که دارای فیلتر تصفیه آب هستند تعویض کنید.
 
رژیم غذایی تان را تغییر دهید
موی خشک ممکن است علامت این باشد که چیز مهمی از رژیم غذایی شما کم شده است. سعی کنید مقداری اسید های چرب امگا-۳ به وعده‌های غذاییتان بیفزایید. مکمل های ویتامینی انتخاب کنید که اکثر مواد مغذی مورد نیاز را برایتان فراهم کند. همچنین با خوردن بیشتر آجیل، ماهی و تخم مرغ به خودتان توجه بیشتری داشته باشید. این چربی های سالم، کمک می‌کنند موهایتان قوت گرفته تا نرم تر، قوی‌تر و حالت پذیر تر شود.
 
نرم کننده، نرم کننده، نرم کننده
البته یکی از راه‌های واضح برای موهای خشک نیز استفاده از نرم کننده است. در کنار استفاده از نرم کننده ای که احتمالا بصورت منظم پس از شست و شوی سرتان استفاده می‌کنید، اضافه کردن روتینی برای استفاده از نرم کننده در برنامه ی مراقبت از موهایتان نیز اهمیت ویژه ای دارد. می‌توانید در فروشگاه های محصولات زیبایی محلی خودتان، نرم کننده ای با خاصیت درمانی پیدا کنید. این محصولات کمک می‌کنند تا چربی هایی که مورد نیاز موهایتان است برایش فراهم شود.
 
روش مدل دادن به مویتان را عوض کنید
مدل هایی که روزانه به موهایمان می‌دهیم، حداکثر صدمات را به موهای ما وارد می‌کنند. من مطمئنم که همه ی ما بخوبی از این موضوع آگاهیم. با توجه به چیزی که گفته شد، یکی از راه‌های درمانی موهای خشک، عوض کردن راهی است که که به موهایمان مدل می‌دهیم. اجازه دهید موهایتان خودش خشک شود، سعی کنید از محصولات زیبایی موی کمتری استفاده کنید و روی مدل موهایی تمرکز کنید که بدون استفاده از اسپری‌های مو، حجم دهنده ها و اتوی موهای فردهنده همچنان زیبا به نظر بیایند.


:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کتک کاری خانم ها و آقایون
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 10:57 | بازدید : 250 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

فستیوال های عجیب و غریب در دنیا کم نیست اما شاید فستیوال "ماچو تینکو” در بولیوی یکی از عجیب ترین ها باشد.

در دهکده "ماچا” در منطقه کوهستانی "آند” بولیوی هر ساله آیینی توسط بومیان سرخپوست برگزار می شود که چیزی کم از دعوا و زد و خورد خیابانی ندارد اما هزاران نفر را به این منطقه می کشاند.

سرخپوستان "اینکا” در این مراسم با لباس رنگارنگ محلی دو به دو در مقابل هم قرار می گیرند و با سلاح مشت و لگد به یکدیگر حمله می کنند. این جنگ که معمولا تا خونریزی و بعضا دعوای گروهی پیش می رود به باور بومیان باعث می شود الهه "چاپاماما” محصول آنها را پر برکت کند. با وجودی که سال هاست کلیسای محلی و مقامات دولتی تلاش می کنند این مراسم را ممنوع کنند اما فشار بومیان سرخپوست باعث شده تلاش انها به نتیجه نرسد. پلیس محلی امسال با ۳۰ مامور ویژه مجهز به باتوم و گاز اشک آور اجازه برگزاری این فستیوال را صادر کرد.

با این حال "مارتین پاشلی” عکاس و خبرنگار انگلیسی که برای پوشش این مراسم به اند رفته گزارش کرده است که در مراسم امسال قبل و بعد از مشت زنی درگیری میان تماشاگران رخ داده و حتی خبرنگار نیز در این میان هدف مشت و لگد قرار گرفته است اما پلیس به سختی فضا را آرام کرده است.

 

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

تصاویر/ فستیوال کتک کاری زن و مرد!

 



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نشانه های عاشقی
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 10:48 | بازدید : 292 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

 

بعضی از نشانه های عاشقی

مطالعه‌ای نشان داده است که هنگام احساس علاقه زیاد و عشق تغییر و تحولات چشمگیری در بدن اتفاق میفتد و بدن واکنش‌های متفاوتی را از خود نشان می‌دهد.
شاید شما نیز تجربه کرده باشید که با دیدن فردی ضربان قلبتان افزایش می‌یابد، حالت تهوع به شما دست می‌دهد، دمای بدنتان به طور ناگهانی افزایش می‌یابد، صورتتان گلگون می‌شود. اما آیا این علائم واقعا نشان می‌دهد که شما عاشق شده‌اید؟
علاقه زیاد به فردی یا همان عاشق شدن بر بدن تاثیر می‌گذارد، هورمون‌هایی در بدن ترشح می‌شود و سیستم عصبی بدن از خود پیام‌هایی را منتشر می‌کند. در اینجا به برخی از واکنش‌های و تغییرات بدن بر اثر عاشق شدن اشاره می‌کنیم:
هنگام عاشق شدن هورمون‌های همچون دوپامین، اکسی توسین، ادرنالین و وازوپرسین در بدن ترشح می‌شود یا سطح آن‌ها افزایش می‌یابد که احساس شادی و شعف فراوانی را به افراد منتقل می‌کند.
محققان بر این باور هستند که به علت ترشح این هورمون‌ها هرچه فرد بیشتر معشوقش را ببیند بیشتر به انتشار این هورمون‌ها و دیدن آن فرد عادت می‌کند به حدی که اگر او را نبیند به علت کاهش این مواد در بدنش مانند فردی معتاد از خود واکنش‌های عصبی نشان می‌دهد.
هنگام عاشق شدن گونه‌هایتان قرمز می‌شود، کف دستتان عرق می‌کند و ضربان قلبتان تندتر می‌شود.این عوامل واکنش سیستم عصبی بدن به عاشق شدن هستند و بر اثر افزایش نگرانی و اضطراب در بدن فرد بوجود می‌آیند و به همین دلیل بیشتر هنگام قرار ملاقات یا قبل از آن این علائم افزایش می‌یابند. در واقع این علائم به علت تحریک آدرنالین و نوراپی‌نفرین در بدن بوجود می‌آید.
هنگام احساس عشق در وجودتان مردمک چشمتان کمی بزرگ‌تر می‌شود و همین عامل می‌تواند بر زیبایی شما بیفزاید. بزرگ شدن مردمک چشم بر اثر تحریک شاخه سمپاتیک سیستم عصبی بدن اتفاق می افتد.
گفتنی است، هنگام عاشق شدن شاید کمی احساس بیماری کنید، اشتهای خود را از دست دهید، احساس ناراحتی کنید که همگی طبیعی هستند. هومون کورتیزول یا همان هورمون استرس هنگام عاشق شدن با کاهش حجم شریان‌های شما به خصوص در ناحیه شکم ممکن است سبب ناراحتی در شما شود. با گذشت زمان و کاهش استرس این مشکل برطرف خواهد شد. 
البته هنگام عاشق شدن شما به طرز عجیبی احساس می‌کنید که قدرتتان افزایش یافته است که در واقع به این قدرت «قدرت هیستریک» می‌گویند و به علت افزایش انتشار هورمون اکسی‌توسین در بدن است و ممکن است استقامت و آستانه درد شما را افزایش دهد. 
نتایج مطالعات نشان می دهند علائم دیگر عاشق شدن افزایش بلندی صدا، احساس اضطراب، نوسانات خقلی و هورمونی، افزایش خلاقیت، افزایش یا کاهش وزن و کم‌خوابی یا بی‌خوابی است.



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
توماس
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 10:2 | بازدید : 295 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

آقا توماس ادیسون با ما قهر کرده بوده رفته بود الان برگشت !!!

همه رو برق میگیره ما رو چراغ موشی ، از سحره برق نداریم طرف چندباره قشنگ میاد کابلای برقمونو میدزده میره ، یکیم نی بگه خرت چند من !!!

مثلن امن ترین و بهترین نقطه شهرم هستیم!!!

دلمون خوش



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
هیس خاموش
پنج شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:42 | بازدید : 378 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

 



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دیدار پیامبر
پنج شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:26 | بازدید : 255 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

همجواری با اهل بیت عصمت و طهارت و تحت توجهات ایشان قرار گرفتن، یکی از موضوعاتی است که در زندگی معنوی هر فردی نقش ایفا می کند. شاید یکی از تشویق های معنوی برای یک مسلمان، همجواری با این بزرگواران در قیامت باشد. 

به عبارتی مژده همجواری با بزرگان دین در قیامت نیروی محرکی است برای انجام اعمال نیک و دوری جستن از اعمال ناپسند. این موضوع را در ادعیه ای که از جانب معصومین به ما رسیده است نیز قابل مشاهده است.

در برخی  روایات اهمیت و جایگاه برخی اعمال نیک و دوری کردن از برخی گناهان را اینگونه برشمرده اند و مورد تاکید قرار داده اند که در این مجال به ذکر روایتی در این زمینه که در برنامه سمت خدا نیز توسط حجت الاسلام فرحزاد عنوان شد اشاره خواهیم کرد:

در روایت داریم که همسر پیغمبر(ص)  به ایشان عرض کرد: آیا در روز قیامت کسانی هستند که از دیدار جمال پیامبر (ص) محروم شوند:

پیامبر (ص) فرمودند: بله سه گروه هستند:

یکی کسانی که شراب خوار هستند. دوم کسانی که مورد عاق والدین قرار گرفته اند و دسته سوم کسانی هستند که در دنیا نام من را بشنوند و صلوات نفرستند.



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ازدواج دختر بچه لبنانی با پدربزرگش
پنج شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:19 | بازدید : 253 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

واکنش افراد در چنین مواقعی به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود؛ گروه اول که با عصبانیت و سراسیمگی به موضوع نگاه می‌کنند و گروه دوم، که احتمالا ته دل خود از این مسئله رضایت دارند و حتی اگر بشود، به عروس و داماد تبریک هم می‌گویند!

آمار ازدواج کودکان 37000 مورد در روز است

جنجال عروسی دختر بچه لبنانی

همانطور که در این تصویر می‌بینید، دختری 12 ساله با لباس عروسی سفید در کنار مردی مسن ایستاده است. آن مرد همسن پدربزرگ این دختر است و این دو در کنار دریا، عکس عروسی خود را می‌گیرند.
 
عابران پیاده کم و کیف اتفاق را از او و عکاس جویا می‌شوند. یکی از عابرین پیاده حتی داماد را «مجرم» می‌خواهند.
 
داماد در پاسخ می‌گوید: «به تو هیچ ربطی ندارد. من از پدر و مادر این دختر اجازه گرفته‌ام.»
 
عروس و داماد هر دو بازیگر هستند و توسط کمپین «کفی» برای این کار استخدام شده‌اند. کفی در زبان عربی معنای کافی می‌دهد. کفی در حقیقت «کمپین خشونت و استثمار» در لبنان است.
 
فیلم پخش شده از این ازدواج ساختگی در فضای مجازی بیش از 1.7 میلیون بازدید داشته است. این فیلم برای حفظ حقوق هزاران دختربچه‌ی لبنانی، سوری و البته تمام کشورهای جهان تهیه شده است؛ دخترانی که باید به اجبار والدین سر سفره عقد با مردان مسن بنشینند.
 
سالانه حدود 15 میلیون دختر – که سن برخی حتی به هشت و 9 سال هم می‌رسد – به اجبار والدین باید ازدواج کنند. صندوق جمعیت سازمان ملل متحد تخمین زده که 1.2 میلیارد دختر دیگر تا سال 2050 به تعداد این دختران اضافه خواهد شد.
 
کمیته ملی امور زنان لبنان در سال 2015 طرحی را به پارلمان این کشور برد که بر اساس آن یک قاضی مدنی باید با تمام ازدواج‌های کودکان موافقت کند. بر سر این لایحه البته هنوز تصمیم گیری نشده است.
 
مایا عمار، مدیر روابط عمومی کمپین کفی می‌گوید: «انتظار می‌رفت که آن فیلم تکان دهنده باشد، زیرا خود عمل تکان دهنده بود.»
 
برخی از خانواده‌ها در برخی مناطق لبنان اجازه ازدواج دخترشان (حتی در سن 9 سالگی) را می‌دهند. در برخی مناطق دیگر نیز دختر از سن 14 سالگی، حتی بدون اجازه والدین می‌تواند ازدواج کند.

 سالانه حدود 15 میلیون ازدواج کودکان در جهان صورت می‌گیرد
 
این آمار در لبنان رو به افزایش است و به آن باید خیل عظیم مهاجرین سوری را نیز اضافه کرد. دختران مهاجرین سوری به دلیل وخیم‌تر شدن شرایط مجبور می‌شوند در سنین بسیار پایین ازدواج کنند.
 
این آمار در سراسر جهان بدین ترتیب است که یک دختر از هر سه دختری که در خانواده‌ای با درآمد کم تا متوسط زندگی می‌‎کنند، پیش از سن 18 سالگی ازدواج می‌کند. حال یک سوم این دختران کمتر از 15 سال سن دارند.
 
احتمال اینکه این دختران قربانی خشونت خانگی شوند و به مدرسه نروند، به مراتب بیشتر از دختران دیگر است. دومین و سومین دلایل مرگ عروس‌های کم سن به ترتیب «زایمان» و «خودکشی» است.
 
صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و کمپین کفی در تلاش‌اند با افزایش آگاهی عمومی و وضع قوانین کارآمد، به ازدواج کودکان دست کم در 100 کشور جهان برای همیشه پایان دهند.



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شرمنده ام
پنج شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:17 | بازدید : 343 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

یکی از سوتی هایی که همیشه داشتی این بود ک وقتی موضوع صحبت به گذشته و ازدواج ختم میشد همیشه یه جا خالی میدادی و میگفتی باید برم مادرم ، کار دارم ، مشکلی پیش اومده ، یا بدون هیچ توضیحی غیب میشدی . 

سوتی دومت همیشه این بود ک جاهایی ک دوست نداشت صحبت ادامه پیدا کنه یا راجع بش اظهار نظر کنی با کلمات استفهامی مث چی شد چی شد من نفهمیدم و .... میفهموندی ک ادامه نده . 

باقیش رو نمیگم .... 

کلام آخر همیشه اینجا ک میومدم فقط به خاطر یه چیز بود هم راهنمای بقیه بشم و کمک کنم کسایی که اینجا فعالیت میکنن نسبت به  مسائل فرهنگی که بعدن دیدم خودم خیلی هنوز نیاز به ابدیت دارم  پس فهمیدم ک باید سکوت کنم بچه مثبت نیستم اما بچه مثبت ها رو دوست دارم اینیم ک همیشه وقتی یکی با هر اسمی میومد بالا باهام شروع میکرد ب حرف زدن فکر میکردم ک یه نفره ، یه نفر خاص .

اگه ساعت ها وبلاگم باز باشه سر وقت کسی نمیرم که باهاش بنالم ، با هر کی حرف میزدم اینجا فکر میکردم همشون یک نفره ؛ و بودن و حرف زدن با ان یک نفر رو گناهی بر خودم نمیدیدم و نمیدونم ولی شنیدم نیست . خوب از این به بعد واقعن دیگه باکسی ن شوخی دارم ن هم صحبت میشم از همه هم عذرخواهی میکنم اگه جسارتی بهشون شده یا شوخی کردم ک باعث ناراحتی شدم یا هر چیزی منظوری نداشتم همه حلالم کنید لطفن در همین دنیا ازم بگذرید. 



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لوکس بلاگ
پنج شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 19:13 | بازدید : 284 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

فعلن به دلیل کرمو بودن لوکس بلاگ وبلاگ رو آبدیت نمیکنم



:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آدم ها عجیب
پنج شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 19:9 | بازدید : 278 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

همین حالا، روی این کره خاکی آدم هایی زندگی می کنند که به برخی از نادرترین و عجیب ترین بیماری ها ابتلا پیدا کرده اند و عاجز و درمانده به دنبال درمانی برای آنها می گردند.

متاسفانه بیماری های نادری زندگی روزمره گروه اندکی از جمعیت زمین را تحت تاثیر قرار می دهند. البته برخی روش های درمانی برای آنها ابداع شده اما در اغلب موارد، این بیماری ها هیچگونه درمانی ندارند و فرد مبتلا ناچار است که تا لحظه مرگ با آنها دست و پنجه نرم کند.
 
کودکی 4 ساله در کالبد یک پیرمرد
این کودک 4 ساله به علت ابتلا به اختلال پیری زودرس شبیه یک پیرمرد شده است و 8 برابر بیشتر از یک فرد عادی افزایش سن داشته است. اگرچه او پیر به نظر می‌آید اما رفتار و گفتارش کاملا بچگانه است. متاسفانه تحقیقات حاکی از آن است که این کودک ممکن است قبل از اینکه به سن نوجوانی برسد بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست بدهد.
 
ددددد
 
دختری 19 ساله در کالبد کودکی 2ساله
این دختر 19 ساله هندی به علت عدم رشد جسمی کافی از نظر ظاهری شبیه به یک دختر 2 ساله است. بعد از سن دو سالگی از نظر فیزیکی دیگر این دختر رشد نکرد و به همین دلیل به سختی می‌تواند کارهای خود را انجام دهد. اما او علاقه شدیدی به نقاشی دارد و امیدوار است بتواند روزی نقاشی مشهور شود.
 
ددددد
 
نوجوان بدون هورمون که جسمش در 10 سالگی مانده است
این دختر جوان به اختلالی نادر دچار است و بدون هورمون به دنیا آمده است. به همین دلیل با اینکه او 17 ساله است شبیه یک دختر 10 ساله است و هنوز بلوغ نشده است. بر خلاف هم سن و سال‌هایش او همچنان به عروسک‌بازی مشغول است.
 
ددددد
 
مردی 14 ساله که در اصل 42 سالش است
این مرد 42 ساله که در 14 سالگی مانده است درمان‌های هورمونی را رد می‌کند و ترجیح می‌دهد به همین شکل بماند. این مرد نیز از اختلال تولد بدون هورمون رنج می‌برد اما از شرایط فعلیش راضی است و آن را نوعی مزیت می‌داند. او در بسیاری از فیلم ها نقش نوجوان را بازی می کند و حتی کتابی با عنوان «از ناامیدی تا هالیوود» را منتشر کرده است. او دوست ندارد تا درمان شود زیرا امکان می‌دهد از شغلش که بازیگری است برکنار شود.
 
ددددد
 
زنی که فکر می‌کند گربه است ( همین یکی عاقله !!! )
این دختر نوروژی فکر می‌کند انسان نیست و گونه‌ای از حیوانات است. او مدعی است که گربه‌ای مونث است که کالبدش شبیه دختر است. از سن 16 سالگی او به این نتیجه رسید و لباس گربه پوشید و 4دست و پا راه رفت.او حتی از سگ‌ها می‌ترسد و از آن‌ها فرار می‌کند اما تا به حال نتوانسته است موش بخورد.
 
ددددد


:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0